VSE SMO LEPE

Tukaj sem zato, ker se moram še v življenju nekaj naučiti. Enkratna sem in taki ste tudi vsi drugi.  Seveda se imam rada in se sprejemam takšno kot sem. Ampak, včasih žene, dekleta malce damo sebe v drugi plan. In s časoma pozabimo nase. Zahtevajte svojo pozornost nazaj in najdite spet svojo moč. Ljubite sebe, bodite pozorne do sebe, kajti odvzele ste si jo same. Sprejemam svojo moč in cenim se. Vredna sem ljubezni in dajem si jo. Učim sebe in druge, kako je potrebno ljubiti najprej sebe.  Ljubezen do sebe in drugih mi daje moč in mi omogoča, da sem vse, kar sem lahko. Naj me sprejmejo ali ne, jaz sem takšna in taka sem si všeč. Trudim se kolikor se moram, da bi moje srce vedno prevzemalo nadzor nad razumom in Egom. Ko to počnem, se resnično ljubim. Takrat sem najlepša različica same sebe. In rada vas imam vse, ki iz mene vlečete tisto najboljše, kar znam in sem. Rada se imam v vseh izkušnjah in vse je v redu, tako kot se zgodi. Učim pa se zavedanja vsakega trenutka, da s svojim razmišljanjem oblikujem svoje življenje. Širim dobre novice. Vse pogosteje mi uspe, slabe novice ignorirati. Komu prinesejo kaj dobrega in zakaj bi jih hranila, tako, da bi jih delila. Želela bi si, da se nihče ne bi zmenil za novice, če te ne bi imele vsaj 90% dobrega. Tako bi lahko videli vsi pozitivnejše življenje in moč, da spremenimo tisto, kar ni dobro in ne obratno. Vsi smo čudovita duhovna bitja, ki se učijo, da pridobivajo nove izkušnje. Bodimo potrpežljivi do tistih, ki še niso na naši stopnji. Tako imamo možnost, da nam ponudijo roko tisti, ki so višje od nas in nam pokažejo svojo pot. Nam jo bo lažje prehoditi. Zavedajmo se, da je brezpogojna ljubezen, ljubezen brez pričakovanj. Bodimo nežni do sebe. Na dosegu roke imamo vedno vse, kar potrebujemo. Uresničila sem si še ene sanje. To je bilo zame veselo in ljubeče doživetje, ki sem si ga podarila. Hvala Tania, da si mi pokazala, kako zelo lepa sem.
Pazite, kar vidimo v svetu so ponavadi odsevi naših misli. Odločila sem se, da se zavem lepote življenja, njenega pomanjkanja in omejitev pa vseeno se odločam za harmonijo in celost.
Takšna kot sem na sliki, sem popolna in ljubljena.

Rada imam vsako življenjsko obdobje in uživam v vsem lepem, ki me bogati.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Čas, ki ga posvetimo sebi je najdragocenejši