SPREMEMBE V ŽIVLJENJU

Pomislimo na stvari, ki si jih želimo spremeniti v svojem življenju. Stopite pred ogledalo se zazrite vase. Spoznali boste, da ste si vsa stanja v vašem življenju ustvarili sami. Če ste pripravljeni osvoboditi se vzorca v svoji zavesti, katerega več ne potrebujete. Vprašajte osebo v ogledalu, če ste prepričani in resnično pripravljeni stopiti iz okov preteklosti. Samo vi ste tisti, ki jo zadržujete. Zanimivo je to, da nam ni treba vedeti kako. Univerzalna inteligenca naše podzavesti, bo ugotovila kako. Za vsako misel, dobimo odgovor in moč v danem trenutku. Naše trenutne misli in besede ustvarjajo našo prihodnost. Ali drugače, kar danes seješ, to jutri žanješ. Vse, kar potrebujemo si lahko damo sami. Tudi ljubezen, srečo in bogastvo. NI VAŠA DOLŽNOST, DA ME RAZUMETE, MOJA JE!
 Zahvala, osebi, ki me uči, da sem lahko srečna.
 Zate
 Ena za rojstni dan
 Za pridno, delovno ročico.....
 Voščilo za rojstni dan
 Za malo prisrčno žabico
 Upam, da se zavedajo, da si njihov angel.....
 Igrive žabice
 VSE NAJBOLJŠE, draga moja.....
 VSE NAJBOLJŠE, dragi moj......
 Fičko......
 vrtnica
 Pariz
 Kaj pomeni, dobra prijateljica........
Tudi škatlica je našla svojega lastnika.....

Prenehajmo iskati ljubezen, odobravanje in spoštovanje..... Začnimo jih odkrivati in si dajati sami sebi. Želim vam vse dobro in lepo!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Čas, ki ga posvetimo sebi je najdragocenejši