SLOVENIJA JE ČUDOVITA

Včasih prav pozabimo nase. Spremljala sem daleč nazaj, neko oddajo o naših krajih...... Marezige... tja pa moram. Časa in pravega trenutka, da si uresničim željo, pa dolgo ni bilo. Ko sem pripravljala presenečenje za svoja starša, sem dala in prejela hkrati. Po desetih letih sem prišla na čudovit primorski kraj Marezige.... njen pogled in narava sta me prevzela. Nič posebnega za nekoga, zame pa veliko dolgoletna izpolnjena želja.... Kako malo je potrebno in  kako dolgo čakamo, da sebi izpolnimo željo. Ne vem, zakaj je tako. Zagotovo pa je letos priložnost, da obiščem kraje po Sloveniji, saj je čudovita.











Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Čas, ki ga posvetimo sebi je najdragocenejši