COVID - 19 Moje prepričanje

Težko se je bilo odpovedati vloge žrtve in prevzeti odgovornost zase, če so nas plašili z vsemi mogočimi resničnimi in neresničnimi informacijami. Vse bolezni in težave nas naučijo, da jih prikličemo sami, morda tudi podzavstno. Jaz sem lahko ugotavljala, kje je bil vzrok mojih težav. STRAH, ki sem ga začela počasi odpravljati. Podarjen pa mi je bil ČAS, ki sem ga s pridom izkoristila za peko in sprehode. Čas, da sem se posvetila sebi in razmišljala, kako ozdraviti svoja področja v življenju, da bom polno živela. Popolno zdravje je moje naravno stanje. Osvobajam se vseh miselnih vzorcev, ki bi se lahko izrazili kot bolezen. Rada se imam in se cenim. Življenje bom živela polno. Pa naj traja, dokler traja. Razgibavala bom svoje telo, ga krepila z zdravo hrano in pijačo..... Se zraven zabavala in urejala odnose, ki so meni pomembni. Živela polno vsak dan. In bila HVALEŽNA za veliko stvari, ki so v mojem življenju postajale samoumevne.
COVID-19 je meni pomagal, da sem stare vzorce zamenjala z novimi.... Da v vse dvomim, razen vase. V meni je moč, narava mi jo daje in me uči. To je bil ČAS za naravo, da se je lahko očistila in me spomnila, kako pomembna je zame in moje potomce. In jaz sem dolžna se boriti zanjo.

 Pirin
 beli pšenični
 samo iz ajdove moke
 ajdov z orehi
 potica iz rožiča
 potica samo z jajcem in rozinami

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Čas, ki ga posvetimo sebi je najdragocenejši