MEHURČKI za prijavo na CRAF-talnico

Najprej naj bi bili milni mehurčki in nekaj takega, ko jih napihaš in odtisneš ozadje, pa mi ni bilo všeč.


Potem naj bi popravila ozadje kar s čopičem, bi ga že kje porabila.
 
Pa sem se raje lotila šablonice s krogi in odtisnila z belo Versa Magic blazinico in popravila z belim svinčnikom in je nastalo nekaj takega.
Dama, ki razpihava milne mehurčke.

Tukaj sem jih kar narisala in malce osenčila z Spectrum noir markerji. Ribica je Crazy bird od Tim Holtza, odrežeš nogice in repek in narediš zadnjo plavut in že je ribica. Nekoč mi je bila ideja všeč pobrana iz Pinterest-a.


In ker so milni mehurčki nekako mavrični, sem porabila še nekaj barvnih markerjev, da sem jih obarvala. Zame je bil to velik izziv. Ampak, če vztrajaš in ponavljaš, pa na koncu le nekaj uspe. Ponosna sem na svoje izdelke. Toliko bolj pa uživam, ko gledam vaše ustvarjanje. Še bolj ponosna sem na to, da se počasi učim obvladati tudi vso to novo tehniko pri računalniku,  sem pa še tako zelo daleč zadaj. Hvala za vaše potrpljenje z mano.

 

Komentarji

  1. Opa, tole pa so milni mehurčki v pravem smislu....pssst....še dobro, da se nisi odločila za prvo sliko (bo že še prišla prav), ker zadnja in predzadnja sta mi zmagovalni. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bravo, resnično lepi mehurčki. Sem tudi sama takole pihala......Čisto vsako tvoje mehurčkanje je nekaj posebnega in sem res vesela, da si natuhtala blog, objavljanje in prijavljanje......Čudovite čestitke si zmehurčkala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepe voščilnice si naredila in se lepo mehurčkasto poigrala. Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!
    (p.s. naslednjič se prijavi s povezavo do objave in ne do celega bloga :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite so vse po vrsti, najbolj mi je všeč dama, ki piha mehurčke, zelo, zelo lepo si jih naredila, vse pohvale, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. No, to pa so milni mehurčki z veliko začetnico. Bravo. Sem vesela, da napreduješ tudi pri obvladovanju računalnika. Lepo, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh...tokrat pa si si res dala dela in se super posvetila izzivu. Vse pohvala za vztrajnost, ki se je res izplačala - ena voščilnica je lepša od druge :).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Ko ti je dolgčas in se želiš zabavati