POMLADNO USTVARJANJE

" In enako preprosto in naglo je Galeb razprostrl krila, brez napora in se vzdignil v temni nočni zrak. Njegov krik je zdramilo jato iz spanja, zakričal je glasno, kolikor je mogel iz višine sto petdeset metrov: " Morem leteti! Poslušajte! MOREM LETETI!"
Iz knjige Jonatan Livingston GALEB.

Vedno znova sem očarana nad branjem te knjige. In vedno znova se učim, kako prav je, da si sam nekaj posebnega, pa čeprav jih je toliko drugih že prehodilo tvojo pot, si vedno znova nad povprečjem nekaterih, ki želijo slediti jati.......

Začutila sem ponovno veter v svojih krilih in kot vedno, najprej me dolgo ni, potem pa kampanjsko ustvarjam. Hvala Tini "Najlepši par" za čudovite nove pomladanske izdelke, ko so me čisto prevzele.




Najbolj so  mi všeč iz Jeansa in ratana, čeprav jih je bilo težko rezati.












" Edina resnična postava je tista, ki vodi k svobodi."

V kolikor je kakšna podobnost voščilnice z katero drugo in  nisem navedla avtorice, se opravičujem. Zame je vedno velik tisti človek, ki deli in se ne obeša na avtorstvo izdelka, ki ga potem drugi kopirajo. Žal nekateri ostanejo v jati z razlogom, ker ne morejo preseči samih sebe. 
Meni pa je izziv, ravno ta, da lahko nadgradim sebe pri novem učenju, šele ko osvojim danega ali videnega. UNIKAT, je prvi, ni pa vedno edini.
Vsi smo iste ptice v jati. Tu in tam pa zaide kakšna, ki ne paše v isto jato, bodimo strpni, modri smo lahko, če sprejmemo drugačnost, pa čeprav je ta povprečna, tako kot pri nas. Kajti tista ptica, ki želi leteti više, ta se uči in je vsak dan bogatejša in nadpovprečjem.
Zato razprite krila in POLETITE visoko v nebo. Naj vas obsveti sonce in naj vas grejejo srca.
Kajti VI STE VELIKI!
Pa srečno, naj vas pomlad ne utrudi preveč, naj vam prinese veliko novega in lepega. Veselite se VSAKEGA DNE!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Ko ti je dolgčas in se želiš zabavati