Ko te nekaj zasvoji- tisto luštkano

"Današnje upanje nam pomaga, da si zamislimo boljši jutri, boljšo prihodnost - in to zavedanje nas naredi še močnejše." (Harry Altdon)

Upanje je nekaj, kar moramo stalno deliti, če seveda znamo to upanje ohranjati tudi sami. Upanje je nekaj posebnega, kar človeštvu pomaga že stoletja. Ga vodi skozi svoje cilje...  Verjemi vanj, verjemi vase, verjemi v današnji in jutrišnji dan in v prihodnost.

In nastale so voščilnice, ki bodo podeljene tistim, da jim dam pogum v upanje v boljši jutri. Naj izbira moje srce!


Srčna in ob posebni priložnosti.


Naj jih izbira moje srce, ta zagotovo čuti izbrane.


Nasmejana pika poka....


Zate....... pravi moja hči...


Za tisto osebo, ki ponoči tako težko zaspi.....


Košek najlepših....


Čudovite in dišeče.....


Tiste gosenice me malce skrbijo... hahahaa....


Za novopečenega očeta.......


HVALA draga hčerka!

Najlepše je deliti, kajti kdor deli, je velik. In tako hitro mi je bilo dano prejeti nazaj. To je dokaz, kar sejemo, to žanjemo. Vsem želim čudovite sončne dni, polno veselja in novih radosti......... bodite dobri in postanite srečni......




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Čas, ki ga posvetimo sebi je najdragocenejši