VELIKO VEČ NAJDETE NA FB STRNI

Spoštovani,

Veliko več najdete na moji FB strani Suzy Jan Česnik in URSU ustvarjalnica , kjer je več novosti mojega dela..
Zaradi ne dobrega znanja si že predolgo urejam svoj blog. Tudi ta pride v bližnji prihodnosti na vrsto in si ga uredim, ter se ga naučim, kako vas obveščati. Hvala lepa za vašo potrpežljivost. To je še en dokaz, da se celo življenje učimo.
Moje druženje z Metuljčico je vedno tako čudovito. V življenju je najlepše, če se lahko dopolnjuješ z prijateljicami. Tudi pri meni so trenutki, ko življenje mineva prehitro in čas prehiteva.  In so trenutki, ko gre vse narobe, toda drugim lažje rečem ne pusti se vznemirjati, tudi te minejo. Potem pa so moji učitelji, tisti, ki me na novo učijo. Začnem vse  znova in delam bolje, toda nihče ne opazi razlike. Zakaj, se vprašam? Zato, ker še vedno ne cenim sebe. Jaz sem tista, ki moram biti zadovoljna s tem kar sem in kar znam ustvariti. In ena sama resnica je, delo na sebi samo ustvarja srečo.
Noben začetni neuspeh vas ne sme spraviti iz ravnotežja, to je samo dokaz, da se vsi učimo.

Prav vsem želim, da najdete tisti del sebe, na katerega ste še posebno ponosni in ga gojite naprej. Veselite se novih učiteljev na vaši življenjski poti, kajti ti so vaš blagoslov. In velik je tisti, ki vedno deli. To kar damo, to dobimo. Če smo kdaj nezadovoljni, vprašajmo sami sebe zakaj? Tudi sebi je treba dajati vedno znova, ljubezen, ljubezen, ljubezen...................

Spodaj pa še nekaj malega iz utrinka Artove delavnice v Mariboru z Lindo Williams.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Ko ti je dolgčas in se želiš zabavati