ANGLEŠKI NAPIS

Nekaj sem se trudila, pa mi ni uspelo dati na stran CRAFT-alnice. No počasi se človek vsega nauči. Nekaj z angleškim napisom.
 
Res , je ves ta čas sem se narobe tehtala. Ko bom znala takole stojo na komolcih in glavi mirno obdržati tehtnico na nogah v zraku, bom zagotovo zelo gibčna. No sedaj mi še ni uspelo. Mislim tehtnica stalno pada na tla..... Hahahahahaha
 
In ja, ali mi niso uspeli povedati prej, da ni problem v izgubi 20 kilogramih, ampak v izgubi 20 let. No, dekleta privoščite si dobro masažo in predvsem ne pozabite nase!

Komentarji

  1. O, vidim da si fenica teh štampiljk in dobro ti gre od rok. Ob objavi pa sem se tudi sama nasmejala in zamislila. Še veliko ustvarjalnih užitkov ti želim. Nisem prej videla, naslednjič te prijavim na Craftalnico, danes bo novi izziv.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha ha ha....tole je pa res sila simpatično in največja groza...RESNIČNO, ŽENSKA!!!!!! RESNIČNO....tudi mene baše izguba 20 "let"...:-)).....
    Si pa mojstrica v pisanju...knjigica za Darjo se je dotaknila tudi mene....prekrasna je...(po tej knjigi se mi je zdelo, da se "poznamo" od nekod....iz srečanja...jasno!!!!! No vidiš, tole je tudi hudič, ki mi je dal dihat v teh izgubljenih 20-ih letih...pozabljivost.

    OdgovoriIzbriši
  3. Simpatični voščilnici, tvoj zapis pa zmagovalen :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Ko ti je dolgčas in se želiš zabavati