METULJI IN PRELIV BARV

Pomlad v meni se prebuja, učim se urejati svoj blog, morda zaradi novih poznanstev na srečanju ustvarjalk. Metuljčica mi je pokazala nekaj novih tehnik. No, saj ne vem ali so že za deljenje, toda človek se uči in ponosen mora biti na svoje izdelke. Čez vikend pa naštudiram še kaj čisto sama in potem vam pokažem tudi te.
Ko potrebuješ prave akrilne barve, jih nimaš, stare tempera barvice od hčere pa so bile kar dobre.

Nekaj malega ponovitve tehnike Iris Folding

Tole pa je hčerka nekomu namenila, me prav zanima komu hahahaha.
 

No, ja za prvič kar v redu.

S tole mojo novo pridobitvijo pa sem ustvarjala.

Komentarji

  1. Čudovito, prav vse po vrsti. Sem komaj dohajala vse tehnike. Dobrodošli blogerki. Vajin blog je fantastičen, vse mi je všeč. Sem pa še posebno uživala ob prebiranju uvoda.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Čas, ki ga posvetimo sebi je najdragocenejši