Male pozornosti - večajo veselje

 Ne morem se strinjati z ljudmi, ko se ti prepeti kaj hudega ali si v slabi koži, pa to želiš podeliti. Potem pa se najde kdo, ki ti reče, da naj nič ne skrbiš in da je vse za nekaj dobro. Mogoče res ne misli nič slabega, toda tolažba, ki je ni, nam prav nič ne pomaga. Verjetno vsi kdaj naletimo na neznosne ljudi, ki gledajo samo na svojo rit.

Jaz pa pravim: " VSE JE UČENJE!"

Pa se odločim, da tiste majhne pozornosti, ki jih rada delim, tudi vsak ne zasluži. Prav rada  podarjam, toda to ne pomeni, da lahko podarim vsakemu. Majhne pozornosti res večajo veselje. Ko prideš v službo in te pričaka čudovita cvetica v vazi, komu ne bi polepšalo dneva.  Tako sem se naučila, da moja presenečanja najdejo le tiste, ki znajo polepšati dneve tudi meni. Vsak dan šteje, da smo prijazni, vendar ne smemo iti preko sebe. In konec koncev, zakaj ne bi vsak dan razveseljevala samo sebe?

Spodnje voščilnice nimajo lastnikov, pač pa čakajo na tiste prave osebe, ko ti ob njih zaigra srce.










Želim vam, da ste nežni do sebe, da se cenite in se lahko vsak dan veselite novega dne.

Vse dobro in lepo želim!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Ko ti je dolgčas in se želiš zabavati