Ko se vas loteva malodušje

Ja, ko vas prime malodušje, rabite ščepec rešitve. Veliko ljubezni, katero si podarite sami. Veliko smeha, ko sprostite otroka v sebi. Veliko sprehodov na svežem zraku in na soncu. Ni vse za vsakogar, zato najdite svoje rešitve. Popoprajte si malo življenje, tako da sprejmete sami sebe. Dobre misli, dobra knjiga, dobra prijateljica, dobra glasba...... Vse naj bo zdravo in dobro za vas. Včasih razmišljamo, da bi drugi ljudje morali delati drugače, biti kaj drugega....... Pa se vedno znova zavem, da lahko popravim le sebe. Ko raziščem svoje misli, najdem svobodo. Moje napake, so le učenje za katere sem lahko hvaležna. Ne iščem več ljubezni, samo sem ljubezen. Naprej do sebe, in nato do drugih.  Kadar pa se spravim v kletko, ker poskušam dobiti nekaj izven sebe, se kmalu zavem, da tako ali tako, to že imam.


Starejša voščilnica, ki me opomni, kaj pomeni imeti dobre prijateljice.

Evo, meni je pomagalo že, da sem z vami podelila svojo malo krizo. Sedaj grem pa naprej. Vam pa želim vse dobro in lepo.

Komentarji

  1. Hvala ti za ta lep zapis, se tudi sama podpišem. Te objemam na daljavo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Ko ti je dolgčas in se želiš zabavati