SPREHOD V NEZNANO

Ko imaš vsega dovolj, se pač odločiš, da greš v naravo in se zliješ z njenimi zvoki in lepoto. Nisva jutranja, zato kam deleč ni bilo možno iti. Z soprogom sva iskala, kam bi šla, pa sva se odločila, da se peljeva kar v neznano in ne daleč iz Ljubljane.

Dolina Drage pri Igu na robu Ljubljanskega barja je kar sedem ribnikov, kjer se skrivajo vodne ptice in tam skrivajo gnezda. Naj bi bilo veliko vrst ptic. Na hitro je moj soprog opazil čopastega ponirka, jaz pa itak vedno vse zamudim in potem kar dostikrat ponavljam"Kje ga vidiš" preden kaj opazim, že odleti. Ribniki in okolica je zavarovana, zelo malo sprehajalcev in v tisti tišini, slišiš različno žvrgolenje ptic. Baje so tu domačini včasih izkopavali glino..... Zagotovo živijo v teh ribnikih tudi ribe, midva jih nisva videla hahahahaa. Nekaj kačjih pastirjev sva opazila in slišala reganje žab.


Tale labod se nama je približal, ker je domneval, da imava kaj zanj. Žal na to nisem računala, tako, da upam, da ni bil razočaran.


Res sva imela čudovit dan. Sprehodi v neznano naravo me vedno napolnijo z neko prav posebno energijo. Čas, ki ga preživiva skupaj pa je vedno čaroben.Sploh se ne zavedam, koliko moj soprog ve o stvareh, ki so meni neznanka. No seveda, je tam tudi učna pot, ki naju je s svojimi tablami tudi o marsičem novem podučila. Všeč mi je, da ohranjamo naravo in evropska sredstva porabimo tudi, da zaščitimo to čudovito naravo tudi za naše otroke........

Komentarji

  1. Mene pomiri že tvoj zapis. Sem vesela, da sta si privoščila odklop in preživela lep dan v dvoje. hvala ti za lep vspodbuden komentar na metuljčici.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Čas, ki ga posvetimo sebi je najdragocenejši