Ko ti je dolgčas in se želiš zabavati

Ko ti je dolgčas in se želiš malce zabavati, pa praznuješ noč čarovnic. Ja organizacija je najbolj pomembna, sploh, če želiš zadovoljiti vse oči in želodčke. Pa saj so slike dovolj zgovorne.

Čarovnica se je zagozdila med rože, saj dveh nismo potrebovali, dovolj sem bila jaz, konkurence pa ne potrebujem.

Čudovito škatlico presenečenja sem delala v Mariboru, kamor sem bila povabljena.

Res je zbujala prav posebno pozornost

Nekdo mora držati WC papir

Duhec na kotličku me ni motil

Duhec nekoga se je zapletel nekje med nadstropji

Bučo je bilo potrebno imeti

Tale okostnjak ni bil tako zelo strašen

Nekaj nas je vedno pobožalo - no ni bil najboljši občutek, posebno, ko je bila tema

Tukaj sploh ni potrebnega komentarja, tile obrazi so lezli iz vse povsod

Pričakujemo goste

Joj, Suzi, kako velike oči imaš?

Tudi knjigo urokov smo imeli

Miza je polno obložena, čarovnice so zbrane

Nič nam ni manjkalo, prsti, duhci, pajki in vmes kakšen namaz

Brez sladkega na tako noč ne gre

Hodnik je kar klical po grozi

Pajki in miši vse povsod

piškotki

No tole pajčevino res nisem brisala celo leto 

Za sladokusce

Brez čarovniških prstov, pajkov, oči in duhcov ni šlo

Komentarji

  1. OK, tole pa je bilo dela - svetovno :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kljub temu da sem vseskozi uživala ob pripovedovanju sem ob slikah ostala ostalih ust. Pa kako ti je vse to uspelo, od okrasitve naprej, da o kulinariki sploh ne govorim. Draga moja, moj poklon.

    OdgovoriIzbriši
  3. Aja, pa hvala za sončka, ki mi je danes polepšal jutro. Krasna slika.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Čas, ki ga posvetimo sebi je najdragocenejši