POSLOVILNA za mojega možička

Ja, res sem se potrudila tudi v tej smeri, saj veste kaj so nas učile mame: Ljubezen gre skozi želodec." Hahahahahahahahahaa Zakaj bi toliko zapravljala, ko pa jaz to vse znam sem mu rekla in šla v akcijo. Za 80 ljudi sem pripravila narezke, skuhala golaž nekaj solat, tatarca, tunina namaz, spekla nekaj slanega in nekaj slatkega, mama od moža je spekla čudovite potice in moja mama borovnčevo pito. Saj veste v slogi je moč. Pa vseeno je levji delež le ostal meni in ker sem prfekcionist sem se otepala pomoči doma. Saj sem se želela  potruditi in narediti kar najlepše za oči in za želodček.
Borovničeva pita za prste polizati


Slano pecivo z sezamom, rogljički in palčke
 

 Rumove in čokoladne kroglice in bajadera biskvit
 
 en večer prej je bilo treba pripraviti okraske in malce vaditi, da se potem kaj ne sfiži
 
še nekaj priprav

skutin namaz z pingvini naj bo iglu hahahaha in moja dva sta se smejala

No tale sirni narezek za vegetarijance pa sem pustila oblikovati hčeri, pravi da sem kar težko spustila njo zraven, pa ne da ji ne zaupam, da ne zna, želela sem vse sama, kdo bi si mislil za kaj??? Jaz ne.

narezek je bil vsak drugačen

niti eden ni bil podoben drugemu

tulipani in pika poke

listje iz korenja in pajkec

korenček iz male paprike nafilan s skuto in zelenjem

metulj malce drugače


cvetje iz kumare in paradižnika
takole pa je bilo treba vse spakirati za transport - zgodaj zjutraj, ko sem končala z vsem oziroma sredi noči, kajti veliko jih je takrat spalo.

še dobro, da smo nabavili škatle

in čakalo je, da odpeljemo na prizorišče hahahahahaha
 
Kar pa je najpomebnejše, da je bil moj možek zadovoljen in gostje tudi. Jaz pa srečna, da sem mu lahko vse pripravila, vmes pa sem se igrala. Čeprav je bilo tole igranje težko, ker je bilo veliko vsega. Ampak z LJUBEZNIJO se vse da in je lažje. Hvala vsem ostalim pomočnikom, da smo lahko mojemu možičku omogočili, da se je imel lepo in lepo pogostil tiste od katerih se je želel posloviti. Sedaj pa ga čaka bolj umirjeno življenje. Nič več ne bo treba zgodaj vstajati vsak dan, nič več hiti v službo, pač pa živeti naprej v miru in svojimi hobiji. Da bi kar se da dolgo užival in se veselil.
 


Komentarji

  1. Tole pa je POSLOVILNA, ki jo moram napisat z veliko besedo. Mamma mia....si moreš mislit to skromnost....samo za 80 ljudi!!!!!....delala sem že za 30 ljudi, pa ni bilo panike, ker če se dobro organiziraš že 14 dni prej, vse daš na papir itd...... ampak skoraj za 3x več....punca...moj poklon...imaš pa velika j...a, da si se odločila za ta projekt. In catering je res prisrčen....kar škoda, da so moral to pojest:-))
    Lep in kar se da zdrav penzijon želim tvojemu možu. Ampak ženska.....ej, še zdaj ne morem verjet???!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res je vse je bolj v organizaciji, potlej pa vse steče, kot mora. Hvala za vse spodbude in pohvale. Sem pa res delala z velikim veseljem, da bodo vsi zadovoljni. Pa človek vedno je najprej z očmi.

      Izbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

Ko ti je dolgčas in se želiš zabavati