Pazite čemu posvečate svojo energijo, ta se nam vrača...

Pritožbe, pritožbe, jamranje, kritiziranje........ na kaj nas to spominja..... Na to, čemur posvečamo energijo, ta pride k nam..... Nezadovoljstvo, saj kličemo po tem. Kazanje s prstom na nekoga drugega..... Kaj nismo odgovorni sami zase. Zakaj ne poskrbimo zase?.... Zakaj ne ljubimo sebe?..... Zakaj se zmeraj pritožujemo, če pa sami nismo nič boljši?...... Jaz pa ne morem, mi je nekoč rekla starejša oseba, sem sama tako revna in uboga? Kaj pa ko ste bili mlajši, komu ste takrat pomagali? Dolg molk med nama, je bil meni odgovor...... To kar daš, to dobiš......
Dragi moji spremembe se začnejo vedno pri nas samih, ne pri drugih..... Vsak lahko kaj da, dobrega, če želi! Najprej pa poskrbite sami zase. Srečni ljudje ne obremenjujejo drugih, sami poskrbijo, da so srečni. Dober človek, pa ima lepo besedo, dejanje in deljenje, še za nekoga poleg sebe. Saj veste ljubite najprej sebe, da boste znali ljubiti druge. JAZ SE LJUBIM. Vam pa želim resnično vse dobro in lepo. Nihče ni kriv za našo revščino, nihče ni kriv za našo bolezen, nihče ni kriv, da se na godi krivica.... Morda nekoč nazaj..... smo bili... kakšni, pa si odgovorite sebi..... ISKRENOST in SRČNOST sta vedno zastonj. Podarimo si jo sami sebi.

Čas pa je tisti, ki mu posvečam, preveč pomembnosti. Naj razložim, da nikoli nimam dovolj časa, da bi ga delila s sebi ljubimi osebami..... Ko pa jih ni, nam je žal. Poznate to! Jezimo se na tiste, ki jih najbolj ljubimo......  Kritiziramo tiste, ki bi jim morali najbolj stati ob strani, saj kličejo, da nas potrebujejo. 
Besede, besede, besede, so pomešane z našimi mislimi, ki pa jim dajemo prevelik pomen. To kar mislimo, so samo utrinki naših zablod in ega. Misli, so trenutki, izgubljeni tam nekje...... Zakaj jih kličemo nazaj, kličemo svoje zamere, jezo, zaslepljenost, morda nekaj lepega, veselega, srčnega, ljubečega. 
To, kar mislimo mi, ne misli nekdo drug. To kar govorimo mi, morda drugi zaradi svojih misli razume drugače..... Bodimo razločni, ISKRENI in LJUBEČI. Pustimo svoje misli, bodimo v TRENUTKU, v SEDANJOSTI, tukaj in sedaj, samo bodimo in poslušajmo. Če ne razumemo, vprašajmo še enkrat..... Besede, besede, besede imajo vedno več pomenov, saj so zadaj misli, naše in tistega, ki nam želi nekaj povedati..... Bodimo razumljeni in poskusimo razumeti in ne vedeti!
Nihče ne ve, kaj mislim, če tega ne izrazim s srcem. Kajti moje srce ne sovraži, ne zameri, ne postavlja prednostno listo, ne obupa, zanj čas ne obstaja. Misli so tiste, ki zavajajo, ki se imajo za pametnejše od srca.......
LJUBIM SEBE, zato, da lahko ljubim druge.
Dragi moji, bodite v letu 2020 iskreni in ljubeči predvsem do sebe. In vsakič, ko ne razumete in želijo vaše misli prevzeti glavno vlogo, se vprašajte: " Ali je to res, kar ta trenutek mislim jaz!"
Samo srce, resnično čuti iskreno! Ne lažimo sebi, če želimo biti sprejeti takšni kot smo. 
Včasih zmedeni, neodločni, pozabljivi, srčni, veseli, mirni, ljubeči, .............. TO, KAR SMO! Tudi ranljivi.
Toda, ranljivi smo, ker mislimo, da nas je nekdo prizadel. Kdo ima lahko največjo moč nad mano, če ne jaz. Jaz mislim - kaj je to res, kar mislim? Ne, jaz čutim, da je to nepomembno, kaj drugi misli in reče. Jaz cenim sebe, ljubim sebe in spoštujem sebe..... Sem to kar v danem trenutku zmorem, kot tisti, ki je nasproti mene. Na meni pa je, da se umaknem, ali sprejmem nekoga, takšnega kot je. Brez okraskov, brez poveličevanja, brez zadržkov, samo je! Nasproti mene! In jaz ljubim sebe!
Bodite v letu 2020 LJUBEZEN! Ljubite sebe!   Vse drugo pride samo po sebi, če pustite, da čuti samo srce.
Naj vam želim, vse česar, si najbolj želite sami sebi in ogromno LJUBEZNI!
Rada vas imam!
Suzi

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Ko ti je dolgčas in se želiš zabavati