185. izziv CRAFtalnice OMBRE

Zgolj se trudim, da se naučim pravilno prijavljati na CRAF talnico.

185 izziv, ki ga je izbrala Martina (https://moi-chezmoi.blogspot.si/) z naslovom OMBRE. No upam, da mi uspe narediti prave povezave in seveda samo povezavo bloga do te objave.
Včasih se na določenih področjih počutim tako trdo, ampak vem pa kdor vztraja, ta je lahko še vedno zmagovalec.
Nisem popolnoma razumela te tehnike, naj bi bil nekakšen preliv barve iz svetle v temnejšo. Pa potem ugotovim, da nimam ustreznih blazinic, ki bi poudarile to tehniko. Vsekakor pa se je vredno truditi in spremljati vas ustvarjalke, ki to že tako lepo obvladate. Ne mislim, da sem dobra, če sem najboljša med najslabšimi. Je pa tole učenje umetnost odkrivanje novega, meni zanimivo. In vedno se je bolje učiti nepotrebno, kakor pa ničesar. Kako pravijo, to kar vemo je kapljica, to, česar ne vemo, je morje.
Voščilnico pa bom podarila nekomu, ki praznuje, je oseba, ki je bila vedno nasmejana kot sonce.
Preliv sončnih žarkov iz rumene v oranžno, se mi je nekako izgubilo. Se pa krošnja zelene preliva.
 
No potrebno je bilo ponoviti ozadje prelivanja barv. Tale mi je uspela malo bolj. Saj sem rekla vztrajnost........
 
Želim vam čudovit sončen in cvetoč MAJ.

Komentarji

  1. Vztrajnost je lepa čednost in iz tega pride marsikatero znanje. Če se spomnim svojih začetkov pred 4 leti.....ojej...trda kot kamen, kaj kamen...120 let stara ...Vse sem se počasih naučila, kar pa nisem znala....imam zelo dolg jezik, tako da ni bilo problema mal fehtat znanje okoli ustvarjalk...samo reci,pa ti bomo z veseljem pomagale....saj veš kako pravijo....več glav več ve.....samo usta je treba odpret.
    Ustvarjaš pa krasno ...ideje so dobre....Prva mi je še posebno všeč, druga... "klub vražjih babnic".....ta je pa itak zakon.

    OdgovoriIzbriši
  2. Verjetno se vsaka izmed nas zgrozi, ko se spomni svojih začetkov, vendar smo se z leti nekaj naučile, kar nismo vedele smo stegnile jezik, kot pravi Mojca... In kakor si že sama ugotovila - vaja dela mojstra :). Mislim da ti je super uspelo in prva voščilnica mi res pade v oči, ma klub vražjih babnic pa tudi nej švoh ideja. SEdaj pa moram pokukati še malo po tovjem blogu, ker sem se prvič srečala s teboj - še dobro, da je to ta mesec moja dolžnost :p. Hvala ker se igraš z nami pri CRAFT-alnici :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si tole zombrala, se sploh ne morem odločiti katera mi je bolj všeč. Sem ti malo več napisala na e-pošti, tako da se nimaš kaj za podcenjevat, ker sta obe voščilnici krasni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Naredila si krasno krošnjo drevesa in ustvarila krasen prehod iz svetle v temno, kar pa seveda ni ozadje, zato bomo upoštevale drugo voščilnico z razposajenimi mladenkami :-))
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Počasi se daleč pride in nekaj kar je danez težka naloga jutri postane rutina. Potrebno je le vztrajati.
    Lepi si ustvarjala. Zelo mi je všeč voščilnica z drevesom, v krošnji si prikazala krasen ombre . Dekleta so pa tudi zelo luškana in v Cratalnici smo vesele,da jih deliš z nami. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvalabogu si vztrajna in to se obrestuje. Lepo si naredila sončne žarke in ombre v krošnji. Še bolj všeč pa so mi razposajene "mladenke", ki delajo selfie na ombre podlagi ;) Lepo, da si se nam spet pridružila v CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi meni je ta druga prav posrečena s temi razposajenimi damami na krasnem ombre ozdaju, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Ko ti je dolgčas in se želiš zabavati