KNJIGA za rojstni dan

Dobila sem naročilo, naj izdelam knjigo za slavljenko in naj bo nekaj svetlečega. Pa sem imela neko notranjo borbo sama s sabo. Ali zmorem tako v kratkem času ustreči, kljub temu, da mi čas uhaja iz rok in sem si zadala nalogo, da sedaj poskrbim malce zase. Če storim dobro delo in ga drugi užije, čemu potem iščem kot bedak še tretjo stvar, namreč sloves dobrotnika ali povračilo?  Ja, res je veliko lažje biti pameten za druge, kot pa zase. Pa smo ponovno pri tem, kar opozarjam druge LJUBIMO SEBE. Ljubezen do sebe, se nam vedno obrestuje. Pa se vedno znova ujamem v vlogi iskrenega človeka, ta je zelo težka. Včasih je nevarno biti iskren, če nisi vsaj malo neumen. Ko ljudi nekako razvadimo in imajo pričakovanja, da jim potem vedno ustrežemo, jim iskrenost, da nimaš časa ne pomeni nič. Zato boj v meni, komu ustreči sebi ali drugemu?  Metuljčica je nekaj podobnega zapisala na svojem blogu. Zato je med ustvarjalkami tako lepo, ker delamo enako in vemo koliko truda je vloženega v naše delo. Dragi moji LJUBIMO SAMI SEBE!
"Lahko ljubiš svoje solze, sprejmeš svojo senco, vse tisto kar po navadi odrivaš stran? Ko je odgovor DA, takrat sanje same od sebe zaživijo, saj si zaupaš, veš da si kreator svojega življenja in nisi niti malo obremenjen s cilji in pričakovanji. Le-te ubijajo sanje. Dopusti si svobodo neznanega, tam se namreč skriva sonce. Veliko, neobremenjeno sonce…in to sonce si TI!!" (prebrano danes iz elektronske pošte ŽIVI SVOJE SANJE meni avtor neznan)
Ljubezen brez pogojna najprej do sebe! Vredno je zapisati, kajti najprej pišemo sebi, nato - morda pomagamo še komu. In, ko se izpovejo še drugi, potem veš, da nisi osamljen primer. Da življenje teče po nekem ritmu vsakemu na svoj način, pa vseeno si ga krojimo sami. Življenje pomeni nepretrgano vrsto osebnih odkritij. Moje življenje ne želim, da je kot pri večini nekaj polovičnega, večni kompromis med idealom in uresničenjem.
Rada ustvarjam, toda rada si sama izbiram čas. Naj bo tole tudi moje učenje življenja k mojim sanjam. Vam pa želim, da ljubite najprej sebe.

Knjigo sem obarvala nežno sivkine barve, morda zato, ker me že nekaj časa na vaših blogih spremljajo te barve.
Morda pa je to barva upanja in veselja...........
Knjiga z voščilnico in vrečko sivke
notranjost knjige
zunanjost knjige
Podarjeno z največjim veseljem ZATE
metulj so bili nabavljeni v PRO MAKU v Ljubljani
Zagotovo bo darilo prišlo v prave roke.

Komentarji

  1. Hudo...tole si pa res lepo pobarvala in zložila v celoto. Vsekakor pa se strinjam z napisanim :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se tudi sama strinjam s teboj, v ustvarjalnosti se želim sprostiti in imam rada svobodo, takrat sem tudi uspešna in imam tudi sama nekaj od tega. Čudovit komplet knjige in voščilnice si izdelala in dodala sivko, pa metuljčke..........Joj, kako všečno.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Ko ti je dolgčas in se želiš zabavati