OBDARIMO SEBE

OBDAROVANJA, DARILA takšna in drugačna...... Čas obdarovanj, ko nam povsod ponujajo vse mogoče. Če kdo pride k meni, naj s seboj prinese kar bo jedel in pil. Če pride na kavo, naj prinese samo kavo. Jaz pa se mu bom pridružila. Ne, potrebujem spominčkov, na katerih se nabira prah, cenenih izdelkov, katerih ne marate niti sami, rožice, ki po enem tednu uvenejo, stvari, ki vam ležijo doma, potem pa jih date meni v dar. NE HVALA! Dobri prijatelji k meni pridejo brez vsega in so vedno dobrodošli. Darila si najraje kupujem sama, saj vem kaj si najbolj želim. Tako, da dragi moji letos vas seznanjam, da daril ne bo iz moje strani! Denar, ki bi potrošila za vas, sem si namenila sebi. Prosim, da enako storite tudi vi. Jaz sebi, vi sebi. Zagotovo si kupimo najboljše. Seveda si ga bom zavila, in se ga zelo razveselila.
Letos obdarujem SEBE! Saj LJUBIM, končno SEBE!



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Ko ti je dolgčas in se želiš zabavati