Ko me ustvarjanje sprošča in umiri

Včasih je že tako, da imamo tisti, ki se lahko zatečemo k nečemu srečo. Mene umiri ustvarjanje.

Za eno prikupno deklico in njeno mamico.


Škatlice za darilo


Čestitke diplomirancu!


Res je, prvi korak k zmagi je diploma, potem pa se začne življenjska šola.




Voščilnica za diplomiranca



Zmešnjava


Ko je treba zaplesati, drugače.


Mravljice vse povsod, toda te imajo vedno veliko moč.


Zmešnjava črk in src.




Tudi cvet mora imeti podporo, metuljev in čebelic....


Tulipan 3 D


Ko se cvet lahko dvigne.


Podobne metulje sem videla nekje na blogih, zgolj sem kopirala čudovito IDEJO.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Ko ti je dolgčas in se želiš zabavati