Res se učimo celo življenje

Res se učimo za življenje in vedno je kaj novega v katerem si šibek.  Zelo malo vem, kapljica je tisto kar znam v računalniškem svetu. Zato se najprej opravičujem, ker moj blog še ni tako urejen, kot se spodobi. Saj težim za znanjem in umetnost učenja si pomagam z odkritjem hahaha pa gre tako, tako. Potrebujem učitelja na tem področju in vztrajno čakam, da bo imela moja hči čas, da mi kaj novega razloži. Saj nas otroci zelo hitro prerastejo. Damo jim neko osnovo in čez nekaj časa prerastejo učitelja in mi se veselo učimo nazaj od njih. Saj učenec mora v vsem nadkriliti svojega učitelja, da ne bi za vselej ostal učenec. In tako se vrtimo v krogu učenja za novim znanjem. Res pa, da je vsak na nekem področju učitelj in na nekem učenec. Znanje delimo in tako postanemo veliki. Tukaj me vedno presenetijo ljudje, ki se prav borijo, da svojega znanja ne delijo, ker se bojijo novega učenja. Saj vse česar popolnoma ne obvladujemo, je nevarno. In tisto, kar obvladamo, je še nevarnejše, če ne delimo, saj drugače postanemo lahkomiselni in naslednji trud je tudi za tistega muka. Torej učim se in se tega veselim.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Ko ti je dolgčas in se želiš zabavati