SREČNO 2016!

Darila čakajo samo še lastnika

Doma izdelana darila, se mi zdi so največje bogastvo, ki ljudi ne obremenjujejo in spomin na njih, ko smo za njih pripravljali so dragocenejši.

Čajček in dobra knjiga zagotovo ne moreš zgrešiti.

Božične so vedno najlepše vsaj meni


Tole pa si bili letos naši cukrčki

Darilca že čakajo

2016 naj bo srečno in zdravo

Lučke pa naj zasvetijo nova upanja in vse dobro in lepo.

"Prihodnost nas vznemirja, preteklost zadržuje. Zato torej nam sedanjost uhaja" Falubert.
Res je vsak dan je za nekatere včeraj, za druge jutri, le za najpametnejše  in teh je malo, pa je za njih DANES. Zatorej ne izgubljajmo, tega dne, naj vam danes pričara tisto nekaj kar, je za vas najpomembnejše, če je hudo, pa samo danes je lažje, če vemo, da se potrudimo samo za ta dragoceni dan, ki ga imamo. Naj Vam VSEM prinese leto 2016, vsak dan v letu 366, vse po čemer hrepenite, sreče, zdravja, ljubezni, ustvarjalnosti, veselja, smeha, ljubeznivosti, pisanega, družabnega, duhovito, hudomušno, navdahnjeno, multikulturno, ............... vse dobro in lepo.
Uživajte v sedanjosti vsak dan sproti.
SREČNO 2016!
Suzi

Komentarji

  1. Draga Suzi,
    prekrasni aranžmaji, voščilnice, darilca.
    Upam, da si uredu in da uživaš.
    Hvala za tvoj obisk na mojem blogu in tvoj komentar.
    Vse dobro
    pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za čudovite misli in željo - vsak dan je darilo in tele tvoje besede so moje današnje darilo. Vse dobro, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi sama sem istega mnenja glede daril - najlepša so tista, ki jih ustvarimo sami z veliko ljubezni in pikico truda z mislijo na prejemnika :). Super si pocartala svoje bližnje :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

PRAVLJICA ZA VNUKA MOJE PRIJATELJICE

POSLOVILNA za mojega možička

Čas, ki ga posvetimo sebi je najdragocenejši